I know nothing about Fanatsy Football. I join a league a local bar and want to prove all the guys that a girl can win.
It would be great if someone could comment on my team and let me know who to start.
Quarterback:1 (Min 1,Max 2).Running Back:2 (Min 3,Max 5).Wide Receiver:2 (Min 3,Max 5).Tight End:1 (Min 1,Max 2).Wide Receiver / Running Back:1 .Kicker:1 (Min 1,Max 2).Defensive Team:1 (Min 1,Max 2).Bench:6 ..Scoring Settings
Offense
Passing Yards:1 point per 20 yards.Passing Touchdowns:6 points.Interceptions Thrown:-2 points.300-399 Passing Yards Bonus:1 point.400+ Passing Yards Bonus:5 points.40+ Passing Yard TD Bonus:1 point.50+ Passing Yards TD Bonus:2 points.Rushing Yards:1 point per 10 yards.Rushing Touchdowns:6 points.40+ Rushing Yard TD Bonus:1 point.50+ Rushing Yard TD Bonus:2 points.100-199 Rushing Yards Bonus:1 point.200+ Rushing Yards Bonus:5 points.Receptions:1 point.Receiving Yards:1 point per 10 yards.Receiving Touchdowns:6 points.40+ Receiving Yard TD Bonus:1 point.50+ Receiving Yard TD Bonus:2 points.100-199 Receiving Yards Bonus:1 point.200+ Receiving Yards Bonus:5 points.Fumble Recovered for TD:6 points.Fumbles Lost:-2 points.2-Point Conversions:2 points.
So here is the team i drafted:
Josh Freeman
Cam Newton
Justin Forsett
Peyton Hillis
Adrian Peterson
Jason Snelling
LaDainian Tomlinson
DeSean Jackson
Steve Johnson
Robert Meachem
Santana Moss